Friday 15 December 2017

Christmas with Hush Puppies


Hello, girls! Hari ini aku mau share another monochrome Christmas outfit, featuring bag and boots from Hush Puppies. Beberapa hari yang lalu, aku sempat diundang oleh Wulan & Hush Puppies untuk datang ke acara Christmas di Tunjungan Plaza, Surabaya. Aku jadi bisa mix & match outfit waktu itu dengan barang-barang dari Hush Puppies.



Aku sempet ganti-ganti pilihan tas, cari yang paling pas, ada pada gambar atas warna hitam, yang gambar bawah warna cokelat. Kalo menurut kalian bagusan yang mana? Personally, aku lebih suka yang hitam, terus aku pair sama boots suede, jadi pas monochrome gitu. Aku sendiri udah cukup lama kepingin boots pendek seperti itu. Bagus nggak sih? Hehehe.

Oiya, acara Christmasnya cukup seru, ada persembahan lagu natal dari tim Hush Puppies, juga trunk show latest products dari Hush Puppies. Thank you for having me.





What I Wear:
Outer as Top from Avgal | Pattern Trousers from Premium Boutique
Premium Batik Watch from WISH | Bag & Boots from Hush Puppies

Venue:
Hush Puppies Store, Tunjungan Plaza 6, Surabaya


So, that’s practically what I want to say. Thanks for reading. I hope you find this post useful. I’ll see you soon!

W R I T T E N   W I T H   L O V E   B Y
 

No comments:

Post a Comment